Ontvang maandelijks het laatste nieuws, gratis schrijftips en inzicht van collega-ondernemers in uw mailbox.

tekstontwerp

Moonen Media schrijft en redigeert zakelijke en commerciŽle teksten voor papieren en digitale informatiedragers. Denk bijvoorbeeld aan websites, flyers, advertenties, brochures, postmailings, e-mailings, personeelsbladen, persberichten, visitekaartjes, nieuwsbrieven, sociale media, wagenparkbelettering, jaarverslagen en ledenmagazines. 
Wij worden enthousiast van het schrijven van nieuwe teksten, het redigeren van uw geschreven tekst of het opmaken van een compleet nieuwe huisstijl. Dit laatste betekent dat we alle communicatie-uitingen van uw bedrijf in dezelfde lijn vormgeven met als doel een professioneel eindresultaat dat uw klant aanzet tot de door u gewenste actie.

 

tekstontwerp.jpg

HET CONCEPT = OVERKOEPELEND PLAN VAN AANPAK
Wij gaan verder dan schrijven van 100% foutloze teksten. Producten in de markt zetten zit ons in het bloed. En daarom zijn we uitstekend in staat om te schrijven voor uw doelgroep. 
Dit doen we samen met zogenaamde focusgroeps: kleine groepjes mensen die het boeiend vinden om vragen te beantwoorden over de meest uiteenlopende onderwerpen en symbool staan voor grote doelgroepen. Als een soort mini-samenleving. 
 
Voorbeeld: u verkoopt bloemen en vraagt ons de nieuwe tekst voor uw website te verzorgen. Voordat we ook maar ťťn letter op papier zetten benaderen we onze focusgroep in en stellen vragen. 
Heel veel vragen.
 
Koopt u wel eens bloemen? Nee? Waarom niet? Vindt u ze te duur? Wat vindt u een goede prijs? Zit de winkel misschien te ver weg? Bestelt u graag online? Wat verwacht u van uw bloemenzaak? 
Pas als precies helder is wat mensen beweegt om wel of niet tot kopen over te gaan, starten we met schrijven. Logisch. Hoe kun je een effectieve tekst schrijven, wanneer je niet weet welke emoties er leven onder jouw (potentiŽle) kopers. En juist die emoties bepalen of een klant koopt. Of loopt.
 
In het geval van deze bloemenverkoper blijkt er in de dure wijk waarin zijn zaak gevestigd is behoefte te bestaan aan bezorging aan huis. Liefst elke week, royale boeketten, voor een vast bedrag. Mensen willen betalen voor service en geen tijd kwijt zijn met een bezoek aan zijn zaak. 
Nu de bloemist dat weet, speelt hij daar met zijn teksten direct op in en is het bespreken van abonnementen een peuleschil. Koopt deze slimme ondernemer meteen voordeliger in ťn hij creŽert continuÔteit in zijn omzet.
 
DŠt is wat we bij Moonen Media doen. Denken, vragen, denken, nog meer vragen, concept maken en schrijven.