Ontvang maandelijks het laatste nieuws, gratis schrijftips en inzicht van collega-ondernemers in uw mailbox.
Maart 2017
Een politiek correct blog

Een politiek correct blog

Het is een en al politiek wat de klok slaat. De ene verkiezingsbelofte is nog mooier dan de andere. Ik verwonder, verbaas, irriteer én amuseer me als ik kijk naar de complete trukendoos die tot in detail wordt opengetrokken. Wat ik vooral zoek is authenticiteit. Want ik geloof en voel de politiek leider in kwestie pas écht, wanneer de gestileerde buitenkant klopt met de authentieke binnenkant.
 
Vraag verkering
Weet je nog, mijn vorige mail? Ik vroeg verkering, al was dat natuurlijk met een dikke vette knipoog. Ik stelde me kwetsbaar op: ik wist immers niet zeker of er mensen zouden uitschrijven op mijn nogal opvallende nieuwsbrief. En gelukkig, slechts één uitschrijving was het gevolg. Ik geloof dat dat komt omdat mijn tekst totaal oprecht en authentiek was: zo uit het hart. Dat is wat mensen voelen: dat je eerlijk bent omdat je doet wat je zegt en zegt wat je doet.
 
Leer luisteren
Wanneer je weinig over jezelf praat, maar goed naar je klanten luistert dan sluiten zij je in hun hart. En wanneer je dat als ondernemer goed doet worden klanten fans en ontstaat er magie. Een klant koopt immers pas bij je als hij zich oprecht begrepen voelt. En precies daarom wil je in het hart van je klant zijn. Wanneer jij weet welke emoties er leven bij je klanten dan kom je tot de kern en is het pad naar zakelijk succes een stuk gemakkelijker beloopbaar. En dan val je, net als een politiek leider die met een inspirerend verhaal komt, plots positief op in de soms nogal grijze massa.


Susan Moonen van Moonen Media

Ik ben er voor ondernemers die begrijpen dat een eerlijk en open verhaal het meest bijdraagt aan zakelijk succes. Dáárom schrijf ik voor bedrijven: om ze te laten groeien, onder meer door het delen van authentieke teksten. En dat gaat verder dan schrijven over jouw aanbod. (Potentiële) klanten zijn van nature immers altijd op zoek naar het waarom achter jouw manier van werken. Dat triggert ze (in eerste instantie) meer dan jouw product of dienst. Het gaat in basis om vertrouwen, beleving en oprechtheid. En als je dát eenmaal begrijpt, heb je goud in handen.

Wat je ontvangt?
Teksten die raken en jouw klanten in beweging brengen. Ik baseer me volledig op de emoties, wensen, vragen en problemen binnen jouw doelgroep. Ik schrijf voor online en offline media. We bellen, Skypen of ontmoeten elkaar persoonlijk. Jij kiest. Want ik wil jouw verhaal beluisteren op de manier die het beste bij je past. Het enige wat ik van je vraag is om je open te stellen. Lastig? Ongemakkelijk? Wacht maar tot dat onderbuikgevoel én je omzet je vertellen hoe gaaf het is om écht verbinding met je klanten te maken.

Ook geraakt?
Bel met 0412 765 005 of stuur een e-mail naar info@moonenmedia.nl


Vertel ook jouw verhaal!

Laat je reactie achter of deel dit bericht.

 

Reacties: (0)


Naam:


E-mail (optioneel):